Workshops

Vi har gode erfaringer med at lade det fagprofessionelle miljø afspejle børnenes legende læringsmiljø. Ved at igangsætte en erfaringsbaseret læreproces, hvor de voksne afprøver og udforsker legeaktiviteter og refleksionsrutiner, faciliterer vi, at ejerskab, nysgerrighed og engagement udspringer fra den pædagogiske praksis blandt lærere og pædagoger. Nedenstående galleri viser, hvordan legende læring for voksne kan se ud, når de sammen afprøver og udforsker samarbejdende legeaktiviteter og refleksionsrutiner, som de kan tage med ud i praksis.

Eksempler på workshopprogrammer

Eksemplerne på workshopprogrammer kommer af forskellige heldagsworkshops, som er afholdt sammen med vores medudviklere på henholdsvis Langagerskolen og Højvangskolen. Eksemplerne kan bruges som inspiration til, hvordan man kan organisere, rammesætte og facilitere en workshop, der har til formål at kompetenceudvikle fagprofessionelle inden for legende læring. En sådan workshop kræver forberedelse og tid til at skabe et motiverende og trygt læringsmiljø med plads til at afprøve og få erfaringer med legeaktiviteter og refleksionsrutiner samt i fællesskab at reflektere over legende læring som en del af skolens praksis.

Skolekultur Vi har gode erfaringer med at lade det fagprofessionelle miljø afspejle børnenes legende læringsmiljø. Ved at igangsætte en erfaringsbaseret læreproces, hvor de voksne afprøver og udforsker legeaktiviteter og refleksionsrutiner, faciliterer vi, at ejerskab, nysgerrighed og engagement udspringer fra den pædagogiske praksis blandt lærere og pædagoger. Nedenstående galleri viser, hvordan legende læring for voksne kan se ud, når de sammen afprøver og udforsker samarbejdende legeaktiviteter og refleksionsrutiner, som de kan tage med ud i praksis.
Skolekultur Vi har gode erfaringer med at lade det fagprofessionelle miljø afspejle børnenes legende læringsmiljø. Ved at igangsætte en erfaringsbaseret læreproces, hvor de voksne afprøver og udforsker legeaktiviteter og refleksionsrutiner, faciliterer vi, at ejerskab, nysgerrighed og engagement udspringer fra den pædagogiske praksis blandt lærere og pædagoger. Nedenstående galleri viser, hvordan legende læring for voksne kan se ud, når de sammen afprøver og udforsker samarbejdende legeaktiviteter og refleksionsrutiner, som de kan tage med ud i praksis.
Skolekultur Vi har gode erfaringer med at lade det fagprofessionelle miljø afspejle børnenes legende læringsmiljø. Ved at igangsætte en erfaringsbaseret læreproces, hvor de voksne afprøver og udforsker legeaktiviteter og refleksionsrutiner, faciliterer vi, at ejerskab, nysgerrighed og engagement udspringer fra den pædagogiske praksis blandt lærere og pædagoger. Nedenstående galleri viser, hvordan legende læring for voksne kan se ud, når de sammen afprøver og udforsker samarbejdende legeaktiviteter og refleksionsrutiner, som de kan tage med ud i praksis.
Skolekultur Vi har gode erfaringer med at lade det fagprofessionelle miljø afspejle børnenes legende læringsmiljø. Ved at igangsætte en erfaringsbaseret læreproces, hvor de voksne afprøver og udforsker legeaktiviteter og refleksionsrutiner, faciliterer vi, at ejerskab, nysgerrighed og engagement udspringer fra den pædagogiske praksis blandt lærere og pædagoger. Nedenstående galleri viser, hvordan legende læring for voksne kan se ud, når de sammen afprøver og udforsker samarbejdende legeaktiviteter og refleksionsrutiner, som de kan tage med ud i praksis.
Skolekultur Vi har gode erfaringer med at lade det fagprofessionelle miljø afspejle børnenes legende læringsmiljø. Ved at igangsætte en erfaringsbaseret læreproces, hvor de voksne afprøver og udforsker legeaktiviteter og refleksionsrutiner, faciliterer vi, at ejerskab, nysgerrighed og engagement udspringer fra den pædagogiske praksis blandt lærere og pædagoger. Nedenstående galleri viser, hvordan legende læring for voksne kan se ud, når de sammen afprøver og udforsker samarbejdende legeaktiviteter og refleksionsrutiner, som de kan tage med ud i praksis.
Skolekultur Vi har gode erfaringer med at lade det fagprofessionelle miljø afspejle børnenes legende læringsmiljø. Ved at igangsætte en erfaringsbaseret læreproces, hvor de voksne afprøver og udforsker legeaktiviteter og refleksionsrutiner, faciliterer vi, at ejerskab, nysgerrighed og engagement udspringer fra den pædagogiske praksis blandt lærere og pædagoger. Nedenstående galleri viser, hvordan legende læring for voksne kan se ud, når de sammen afprøver og udforsker samarbejdende legeaktiviteter og refleksionsrutiner, som de kan tage med ud i praksis.
Skolekultur Vi har gode erfaringer med at lade det fagprofessionelle miljø afspejle børnenes legende læringsmiljø. Ved at igangsætte en erfaringsbaseret læreproces, hvor de voksne afprøver og udforsker legeaktiviteter og refleksionsrutiner, faciliterer vi, at ejerskab, nysgerrighed og engagement udspringer fra den pædagogiske praksis blandt lærere og pædagoger. Nedenstående galleri viser, hvordan legende læring for voksne kan se ud, når de sammen afprøver og udforsker samarbejdende legeaktiviteter og refleksionsrutiner, som de kan tage med ud i praksis.
Skolekultur Vi har gode erfaringer med at lade det fagprofessionelle miljø afspejle børnenes legende læringsmiljø. Ved at igangsætte en erfaringsbaseret læreproces, hvor de voksne afprøver og udforsker legeaktiviteter og refleksionsrutiner, faciliterer vi, at ejerskab, nysgerrighed og engagement udspringer fra den pædagogiske praksis blandt lærere og pædagoger. Nedenstående galleri viser, hvordan legende læring for voksne kan se ud, når de sammen afprøver og udforsker samarbejdende legeaktiviteter og refleksionsrutiner, som de kan tage med ud i praksis.
Skolekultur Vi har gode erfaringer med at lade det fagprofessionelle miljø afspejle børnenes legende læringsmiljø. Ved at igangsætte en erfaringsbaseret læreproces, hvor de voksne afprøver og udforsker legeaktiviteter og refleksionsrutiner, faciliterer vi, at ejerskab, nysgerrighed og engagement udspringer fra den pædagogiske praksis blandt lærere og pædagoger. Nedenstående galleri viser, hvordan legende læring for voksne kan se ud, når de sammen afprøver og udforsker samarbejdende legeaktiviteter og refleksionsrutiner, som de kan tage med ud i praksis.
Skolekultur Vi har gode erfaringer med at lade det fagprofessionelle miljø afspejle børnenes legende læringsmiljø. Ved at igangsætte en erfaringsbaseret læreproces, hvor de voksne afprøver og udforsker legeaktiviteter og refleksionsrutiner, faciliterer vi, at ejerskab, nysgerrighed og engagement udspringer fra den pædagogiske praksis blandt lærere og pædagoger. Nedenstående galleri viser, hvordan legende læring for voksne kan se ud, når de sammen afprøver og udforsker samarbejdende legeaktiviteter og refleksionsrutiner, som de kan tage med ud i praksis.
Skolekultur Vi har gode erfaringer med at lade det fagprofessionelle miljø afspejle børnenes legende læringsmiljø. Ved at igangsætte en erfaringsbaseret læreproces, hvor de voksne afprøver og udforsker legeaktiviteter og refleksionsrutiner, faciliterer vi, at ejerskab, nysgerrighed og engagement udspringer fra den pædagogiske praksis blandt lærere og pædagoger. Nedenstående galleri viser, hvordan legende læring for voksne kan se ud, når de sammen afprøver og udforsker samarbejdende legeaktiviteter og refleksionsrutiner, som de kan tage med ud i praksis.
Skolekultur Vi har gode erfaringer med at lade det fagprofessionelle miljø afspejle børnenes legende læringsmiljø. Ved at igangsætte en erfaringsbaseret læreproces, hvor de voksne afprøver og udforsker legeaktiviteter og refleksionsrutiner, faciliterer vi, at ejerskab, nysgerrighed og engagement udspringer fra den pædagogiske praksis blandt lærere og pædagoger. Nedenstående galleri viser, hvordan legende læring for voksne kan se ud, når de sammen afprøver og udforsker samarbejdende legeaktiviteter og refleksionsrutiner, som de kan tage med ud i praksis.
Skolekultur Vi har gode erfaringer med at lade det fagprofessionelle miljø afspejle børnenes legende læringsmiljø. Ved at igangsætte en erfaringsbaseret læreproces, hvor de voksne afprøver og udforsker legeaktiviteter og refleksionsrutiner, faciliterer vi, at ejerskab, nysgerrighed og engagement udspringer fra den pædagogiske praksis blandt lærere og pædagoger. Nedenstående galleri viser, hvordan legende læring for voksne kan se ud, når de sammen afprøver og udforsker samarbejdende legeaktiviteter og refleksionsrutiner, som de kan tage med ud i praksis.
Skolekultur Vi har gode erfaringer med at lade det fagprofessionelle miljø afspejle børnenes legende læringsmiljø. Ved at igangsætte en erfaringsbaseret læreproces, hvor de voksne afprøver og udforsker legeaktiviteter og refleksionsrutiner, faciliterer vi, at ejerskab, nysgerrighed og engagement udspringer fra den pædagogiske praksis blandt lærere og pædagoger. Nedenstående galleri viser, hvordan legende læring for voksne kan se ud, når de sammen afprøver og udforsker samarbejdende legeaktiviteter og refleksionsrutiner, som de kan tage med ud i praksis.
Skolekultur Vi har gode erfaringer med at lade det fagprofessionelle miljø afspejle børnenes legende læringsmiljø. Ved at igangsætte en erfaringsbaseret læreproces, hvor de voksne afprøver og udforsker legeaktiviteter og refleksionsrutiner, faciliterer vi, at ejerskab, nysgerrighed og engagement udspringer fra den pædagogiske praksis blandt lærere og pædagoger. Nedenstående galleri viser, hvordan legende læring for voksne kan se ud, når de sammen afprøver og udforsker samarbejdende legeaktiviteter og refleksionsrutiner, som de kan tage med ud i praksis.